Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

Τι της λες τώρα;;;

Άκου να δεις πρόβλημα τώρα:

Έχω 2 κολλητές εδώ και αρκετά χρόνια.
Για κολλητές όμως, διαφέρουμε απίστευτα πολύ.
Τόσο εξωτερικά (έχουμε για όλα τα γούστα) όσο και σαν άτομα.
Αυτή η διαφορετικότητα θα μου πεις, είναι που κάνει τη ζωή μας ενδιαφέρουσα!
Θα συμφωνήσω κι εγώ.
Αλλά κάθε τρεις και λίγο, έρχομαι σε ένα απίστευτο δίλημμα.
Όταν με ρωτάνε τη γνώμη μου, εγώ, που βλέπω τα πράγματα με ένα Χ τρόπο και από μια Χ οπτική, τι ακριβώς πρέπει να απαντήσω;
Γιατί μερικές φορές, αν πω την άποψή μου ακριβώς όπως μου έρχεται στο κεφάλι, πιθανότατα μία από τις δύο δεν θα μου ξαναμιλήσει ποτέ, μην πω και οι δυο.Πως λέμε "καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς"; Για μένα έχει βγει αυτό..
Από την άλλη σκέφτομαι ότι το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στις άλλες δύο. Μάλλον.
Δεν μπορώ όμως να κάνω και εντελώς την πάπια. Δηλαδή όταν με ρωτάνε, «εσύ τι θα έκανες», «εσύ τι θα του έλεγες» πρέπει είτε να πω κάτι σε πολύ γενικό και αδιάφορο που να έχει ίχνη (της δικής μου) αλήθειας αλλά τόσο φιλτραρισμένο που να μην μοιάζει σε τίποτα με την πραγματική μου άποψη ( και για τη διατύπωση του οποίου πρέπει να σκεφτώ τουλάχιστον 5 λεπτά με αποτέλεσμα να φαίνομαι και αργόστροφη!) ή να πω ακριβώς αυτό που θέλει να ακούσει ο συνομιλητής μου. Σε διαφορετική περίπτωση, ρισκάρω να φανώ στραβόξυλο, υπερβολική ή απόλυτη (ηχούν στ’ αυτιά μου οι φωνές τους…!)
Κάνω προόδους, έχω ρίξει κατά πολύ τους τόνους, γιατί μέχρι πριν από λίγα χρόνια (πέρσι δηλαδή!) όταν άκουγα κάτι με το οποίο δεν συμφωνούσα ούρλιαζα και χτυπιόμουνα σαν το χταπόδι για να τις κάνω να καταλάβουν ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ!!!! Παιδικά πράγματα αυτά, τα ξεπεράσαμε (ολίγον τι..)

Τώρα τελευταία, βρήκα μια άλλη λύση…Όταν η συζήτηση φτάνει στο σημείο που εγώ θα κληθώ να σχολιάσω…το θάβω το θέμα, το κλείνω όπως όπως!
Και ποτέ μα ποτέ δεν ρωτάω κάτι όταν ξέρω ότι δεν θα μου αρέσει η απάντηση και φοβάμαι για την αντίδρασή μου..
Μήπως όμως φανεί τελικά ότι δεν ενδιαφέρομαι για τα θέματα που τις απασχολούν;;
Τελικά, ούτε με τις γυναίκες βρίσκω άκρη..!

ps.Έχω δώσει τη διεύθυνση αυτού του blog στην κολλητή μου, σε λίγο θα το μάθει και η άλλη. Risky κίνηση γιατί όταν γράψω κάτι που τις αφορά, είναι σίγουρο ότι θα το μάθουν! (Γεια σας !!!) Είναι όμως μέσα στην καθημερινότητά μου και οι δύο (ευτυχώς γιατί πολύ θα βαριόμουνα!!!) οπότε αναγκαστικά κάτι απ'όλα θα σχετίζεται και με αυτές κι ο Θεός βοηθός!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: