Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007

Letter for you!!

Αγαπημένοι μου φίλοι,
Αποφάσισα να ακολουθήσω τη συμβουλή σας και να κάνω λίγες διακοπές.
Βρίσκομαι στα Blogeros Islands!!





Εδώ έρχονται οι bloggers με ψυχολογικά προβλήματα αλλά άλλα blogakia σαν εμένα δεν έχει.
Όλη μέρα κάθομαι και ψήνομαι στον ήλιο, κάνω μακροβούτια και καπνίζω κάτι περίεργα χόρτα που φυτρώνουν στο νησί και μετά όλο γελάω!!
Αλλά οι άλλοι επισκέπτες δεν είναι πολύ χαρούμενοι και δεν τους συμπαθώ πολύ!!
Θα προτιμούσα να σας είχα πάρει μαζί μου.
Picture this:

O chris θα μας έπαιζε κιθάρα τα βράδια, μαζί με τον Κώτσο της Julia, ενώ η Julia, ο Γκρινιάρης και η Joan θα μας τραγουδούσαν!
Ο theo, ξαπλωμένος σε μια chaise longue θα έλεγε τον πόνο του στη μικρή μας Georgia ενώ θα έπιναν κοκτέιλ.
H pieta θα κανόνιζε το βραδινό μας πάρτυ ενώ το gourouni με το bicoutti θα μασουλούσαν καρύδες κάτω από ένα φοίνικα και θα γελούσαν.
Ο Yo!reeka’s θα περπατούσε δίπλα στη θάλασσα πιασμένος χέρι χέρι με την *Αθηνά*, ενώ η Trilian θα έπαιζε κυνηγητό με τον Nikola, την Charty και την An Lu.
Ο an205 θα έβαζε μουσική στο beach bar και η Αστάρτη θα του έκανε παρέα πίνοντας σφηνάκια.
Ο Spyros με την Proserpina θα έχτιζαν κάστρα στην άμμο για να κάνουν επιτέλους πράξη αυτά που μάθαιναν τόσο χρόνια στο Ε.Μ.Π.
Η kira και η So_far θα ξεχνούσαν τις δουλειές τους και τις έννοιες τους και θα χόρευαν όλη μέρα μαζί με την Κοτοσαλάτα στους ρυθμούς της Ρέγγε.
Ο Αστροϊστορικός θα προσπαθούσε να αναλύσει στους περαστικούς τη γεωπολιτική σημασία της θέσης των Blogeros Islands.
Ο zouri θα κυνηγούσε μια ιθαγενή χορεύτρια για να της τσιμπήσει τον πισινό, ενώ η Debby, ο Mogwai κι ο Thrass θα συζητούσαν για την πραγματική έννοια της ευτυχίας.
H thrills θα ανακάλυπτε ότι στη διπλανή παραλία είναι όλοι οι φίλοι της και θα ήταν πάλι χαρούμενη.
Ο mpampakis θα έπαιρνε τον πιτσιρικά του στο θαλάσσιο πάρκο που βρίσκεται στην άκρη του νησιού ενώ ο κύριος Πάνος θα έπινε τα ποτάκια του και θα ετοίμαζε το επόμενο βιβλίο του.
Κι εγώ απλά θα άραζα και θα διασκέδαζα με την ψυχή μου!

Θα το κανονίσουμε για την επόμενη φορά!!!
Προς το παρόν πάω να πιω ένα τρίχρωμο κοκτέιλ και να αράξω στον ήλιο!!!
Λέω να κάτσω λίγο ακόμα!!
Σας φιλώ!!

Blogaki




Photo by Gourouni!



2nd photo by Chris!

buzz it!

44 σχόλια:

pietà είπε...

JUST PERFECT!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ησυχία εχει σ'αυτο το νησί μπλογκάκι μου (και γουστάρω)

Μ ενοχλεί βέβαια η ζέστη λίγο....

Γκρινιάρης είπε...

Χαχαχαχα!
Διαπιστώνω ψυχολογική ανάκαμψη! Ευχάριστο αυτό!

Μήπως ήρθε ώρα για διακοπές; Έστω και κατά blogoφαντασία διακοπές...!

Αστάρτη είπε...

Καλά..είσαι απίστευτη!
Τέλειο-τέλειο-τέλειο!!

Μπράβο και στο γουρούνι για την άψογη φωτο.

bicoutti είπε...

Γιάμι-γιάμι! Τρελλαίνομαι για καρύδες και γελάκια!

Μάκια!

Spyros είπε...

super post!
trelainomai na ftiaxnw kastra..
ki oti allo thete!

proserpina είπε...

Αχχ πολύ ωραίο! Πάω να φέρω το κουβαδάκι μου και τα σύνεργα, έχω υπόψη μου κάτι τέλεια σχέδια για κάστρο με σύστημα ύδρευσης/αποχέτευσης, πλήρη ηλεκτρολογική εγκατάσταση (φωτισμό και θέρμανση) και ασύρματο ίντερνετ!!! Μπουχααχααχα

kotosalata είπε...

Καλά οτι είμαι φοβερή και τρομερή στο χορό εγώ το ξέρω, εσύ που το κατάλαβες όμως???

Καλως ήρθες και πάλι!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένο μου bolggaki.

Τελικά δεν άντεξες ούτε μια μέρα μακριά μας (αν και σε διακοπές)

Σ'ευχαριστώ πολύ για τον βαρυσήμαντο ρόλο που μου έδωσες σε αυτή την ευχάριστη καλοκαιρινή παρέα. θέλω όμως να κάνω μια διευκρίνηση.

Όταν βρίσκομαι σε διακοπές δεν ασχολούμαι με αστροφυσικές και ιστορίες.

Προτιμώ φαι, ύπνο, χορό με τρέλλα και sex (αν είναι διαθέσιμο).

Πολλά φιλάκια.

Ο σεβάσμιος (αλλά και τρελιάρης που και που) καθηγητής σου

bbchris είπε...

Ααααα όλα κι όλα, αν δεν τραγουδάνε όλοι και ειδικά εσύ που είσαι η διοργανώτρια του πάρτυ και είναι δικό σου και το νησί εγώ δεν παίζω...

Πάντως απ' ότι βλέπω μετά τα τρίχρωμα κοκτέιλ έχεις ανακάμψει πλήρως!!!!!! χοχοχοχοχοχοχοχοχοχοχο!!!!

Georgia είπε...

Δεν έχει τέτοια! Άκου εκεί εσύ αράζεις! Διακοπές είμαστε! Σηκωνόμαστε με τον theo, σε βουτάμε χειροπόδαρα και σε ρίχνουμε στη θάλασσα! Κάποιος φωνάζει "Πόλεμοοοοοος!"! Μάλλον το πιετακι θα είναι που λαχτάρησε που σε είδε στο νερό!! Μέσα σε dt έχει επικρατήσει χαμός!!Βουτιές, πατητές, μπουγελώματα, "χάλια μου το κάνατε το παρεό, χάλια"! Πω πω... Αυτά τα τρίχρωμα κοκτέηλ και τα περίεργα χορταράκια με ζαλίσανε λίγο... ;) (καλέ εγώ μέχρι και το τραγούδι που θα ακούμε φαντασιώνομαι, τι μου 'κανες σήμερα??) Μμμμμάκια!!!

JoaN είπε...

xaxaxaxa te lei o, teleiooo, teleioooo salala
camera... fwta... 3,2,1 pameeeeeeeeee

Blogaki είπε...

@pieta
Φαντασίωση είναι! Αν δεν είναι κι αυτή τέλεια;; :)
@theo
Μπααα! Μέσα στο σαματά είναι το νησί!! Κι η ζέστη καλή είναι! Σταμάτα να γκρινιάζεις!
@γκρινιάρης
Μαθαίνω ότι παίζεις και μπουζουκάκι!! Να το φέρεις κι αυτό μαζί, όταν ξαναπάμε!! :)
@αστάρτη
Ωραία θα'ταν ε;; :)
@bicoutti
Ε τι νόμιζες;; Έτσι τυχαία σ'έβαλα από κει κάτω;; :p
@spyros & proserpina
Άντε! Ετοιμάστε σχέδια και φύγαμε!!!
@kotosalata
Φαίνεσαι παιδί μου εσύ από χιλιόμετρα ότι είσαι χορευταρού!!
:)
@αστροϊστορικός
Σ'αυτό το νησί μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε κύριε Καθηγητά!!! Ο σκοπός είναι να καλοπερνάμε!! :)
@chris
Είναι που δεν μ'εχεις ακούσει να τραγουδάω, γι'αυτο το λες!! Αλαλαιιιιιιιι!!! :)
Η φωτό τέλεια!!!! :))) Πολύ σ'ευχαριστώ!!
@joan
Ναι! Ναι! Πάμε!!! :)

Blogaki είπε...

@georgia
Μου ξέφυγες εσύ!! Είχες δεν είχες, μου το'κανες το νησί Αμέρικαν Μπαρ!!!Στο μπουγέλο μην τα βάλεις μαζί μου !!Αυτό σου λέω μόνο!! :p

pietà είπε...

Λοιπόν!
Θα ετοιμάσω κι εγώ μια φωτογραφία για το πως είμαι σε αυτό το νησί και θα την στείλω στο μπλογκάκι μας! Θέλετε να κάνετε κι εσείς το ίδιο;;;;;;;; Για να δω φαντασία!!!!

an205 είπε...

Εσείς διακοπές εγώ στην πίεση να δουλεύω...
Έστω, playlist (εκτός από αυτές που δημοσιεύω στον "βράχο")

100 αφρό - locomondo
Jamaican in New York - Shinehead
Legalize it - Peter Toch
Could You Be Loved - Bob Marley
Johnny B Good - Peter Toch
Red Red Wine - UB40
Sweat(A La La La La Long)-Inner Circle
One Step Beyond - Madness
Jamming - Bob Marley
Young Guns - Alpha Blondy

Τζαμ(ά)ι

Ανώνυμος είπε...

@bloggaki: Μια και έχεις όρεξη για διακοπούλες και βολτούλες λαμβάνω το θάρρος να σου πω ότι το μεσημέρι της Κυριακής θα βρίσκομαι πάλι στο κέντρο για πρόβα χορευτικού και έχουμε κανονίσει με τον theo για φαγητό στην πλατεία της Πλάκας κατά τις 3.

Αν έχεις όρεξη πάρε την pietoula και ελάτε.

Η πρόσκληση ισχύει και για τον spyros και για την proserpina αλλά και για όποιον άλλο θέλει.

P.S. Υπόσχομαι ότι θα είμαι φρόνιμος και κόσμιος και δεν θα σε εκνευρίσω....

Κατουρημένη ποδιά είπε...

άιλαντς?? άσε ρε, έχω μείνει μέσα γιατί είπαν ότι θα χιονίσει.. Και φυσάει πάρα πολύ.. Καλά πού διάολο ήρθα?? Πού είναι το άιλαντς μπας και συνέλθω λίγο?

Trilian είπε...

χα τελικά μία χαρά περνάμε όλοι μαζι...

pietà είπε...

Καλά! πολύ μου αρέσει το νέο μου look!
Ανώνυμε, ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά εγώ δεν θα είμαι εδώ το ΣΚ, την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια σε λιγάκι για μη-εξωτικούς προορισμούς!

Καλά να περάσετε!

Charty είπε...

Εγω ψιλοκουράστηκα με το κυνηγητό,μπορώ να κάνω ηλιοθεραπείαααααααα???
Νομίζω πως θα ήθελα να γίνω μόνιμος κάτοικος του νησιού!

GouRouni είπε...

"H pieta θα κανόνιζε το βραδινό μας πάρτυ ενώ το gourouni με το bicoutti θα μασουλούσαν καρύδες κάτω από ένα φοίνικα και θα γελούσαν."

pieta... bicoutti.. blogaki... Που είπαμε ότι είναι το... τρίγωνο των βερμούδων;;;;... εεε το νησάκι εννοώ :P

zouri1 είπε...

πολυ ωραια/Πιες πολλα πολυχρωμα ποτα.Εμενα ασε με να κυνηγαω τις ντοπιες.Το γουσταρω.

bicoutti είπε...

@gourouni

εεεε... ξέρεις... κάποιος από τους δυό μας θα πρέπει να είναι πάνω στο δέντρο να μαζεύει τις καρύδες...
εγώ δε μπορώ γιατί θα κάνω delivery με το ποδήλατο τις καρύδες στους λοιπούς... άρα...

P.S για το τρίγωνο δεν ξέρω αλλά η βερμούδα είναι καλό αξεσουάρ για το νησάκι!
:-))))

proserpina είπε...

Αυτό πάλι που εγώ με τη νυχτερίδα αναφερόμαστε συνέχεια μαζί, πώς το βλέπετε; "O spyros και η proserpina θα φτιάξουν κάστρα/να ετοιμάσουν τα σχέδια/να έρθουν για φαί"...Ούτε οι αδερφές Τατά να ήμασταν!

Πως ξεχωρίζουν όμως οι ηλεκτρολόγοι, ε; Σου δίνει ρε παιδί μου το άτιμο το Ίδρυμα ένα άλλο class...

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη, προτιμώ να βοηθήσω τον Ζούρη!

So_Far είπε...

Ωραιότατο το νησί σου sweet blogaki ! και βέβαια θα σου έρθω... διαπιστώνω κι εγώ 'κάτι' που πάει προς τα πάνω... και χαίρομαι πάρα πολύ... καλή σου μέρα...

an205 είπε...

Goooooodmoooooorniiiiing
Blogeros Islands!!!!!!!!

είστε συντονισμένοι στους μεγάκυκλους του "βράχου"
και για καλό ξύπνημα
παίζουμε για σας:

Good Morning - Dandy Warhols

Wake up and make love to me - Ian Dury

Good Morning Good Morning - Beatles

Wake Up And Smell The Coffee - The Cranberries

Good Morning Little School Girl - Ten Years After

Wake Me Up Before You Go Go - Wham

Άντε και καλή σας μέρα!!!

snikolas είπε...

Μπορώ να πάρω βατραχοπέδιλα μάσκα και την μπουκάλα μου μαζί;

nassos είπε...

Θα σου δώσω το μάυρο μου μπερέ. Θα σου πάει γάντι. :D :D

Blogaki είπε...

@an205
Καλέ τι ωραία τραγουδάκια είναι αυτά!!!Τι θα κάναμε χωρίς εσένα;; :)
@αστροϊστορικός
Σιγά μην αφήσω τα Blogeros για να έρθω στην Πλάκα!! :p (Δουλεύω την Κυριακή!!)
@κατουρημένη ποδιά
Ακολούθα το πλήθος και θα το βρεις!!Ελα, είναι πολύ ωραία!!
@trilian
Ναι είδες;; Και το μαγιουδάκι σου πολύ πρώτο!!!
@charty
ο,τι θέλεις να κάνεις καλή μου!!!Μόνο να βάλεις αντιηλιακό!!:)
@gourouni
Είναι κάπου που δεν θα μας βρει κανείς!!!:)
@zouri
Το ξέρω!!! Τυχαία σου έδωσε τέτοιο ρόλο λες;; ;)Αλλά θα'χεις παρέα και τον κύριο Πάνο, απ'ό,τι βλέπω!
@proserpina
Εσείς οι δυο πάτε πακέτο!!!:)
@Πάνος
Όπως αγαπάτε!! Σίγουρα έχει κι αυτό την πλάκα του!! ;)
@so far
Τι καλά!! Θα δείτε! θα περάσουμε πολύ ωραία!! :)
@snikolas
Ναι!! Να τρώμε και φρέσκο ψαράκι! Γιαμ!!
@νάσος
Όχι! Να έρθεις κι εσύ και ο μπερές σου!! :)

Mogwai είπε...

trass!! debbyyyyy! τ ακουτε ρε ολοι καλα θα περνανε και εμεις θα μιλαμε περι ανεμων και υδατων!
πωπωπω εχω παθει σοκ χαχαχαχα
ρε αψογο ποστ (αρκει να μην επαιζα τον ξενερωτο της παρεας χαχαχα), πλακα κανω πραγματικα τελειο!

an205 είπε...

"Ενώ το σώμα μου εδώ (στην δουλειά) βρίσκεται γιατρέ μου η κάρδιά και το μυαλό...
Σε μαγικά νησιά θέλω να βρεθούμε
μακριά θέλω να βρεθούμε στα Blogeros Islands"

Αυτό ήταν το γράμμα που βρέθηκε καρφωμένο με τον χαρτοκόπτη στην οθόνη του υπολογιστή του κυρία Λικονούνη κι από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση....

Blogaki είπε...

@mogwai
Μα το συμπέρασμα που θα βγάζατε θα ήταν ότι η ευτυχία βρίσκεται στα Blogeros Islands!! Και μετά θα διασκεδάζατε μαζί μας!! :))))
(σ'ευχαριστώ πολύ!!)
@an205
Να υποθέσω ότι ο κύριος Λικονούνης είσαι εσύ καλέ μου;; Έλα! Έλα!! Είναι Τ Ε Λ Ε Ι Α εδώ!!! :)))

an205 είπε...

Για αυτό το απόγευμα
ένα μόνο τραγούδι...

Στον παράδεισο
Τρύπες

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει όσα πάντοτε ποθούσε...
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
βρήκα κι εγώ μια φυλακή για την καρδιά μου
που λεύτερη δεν άντεχε, ψυχορραγούσε...

Εχει στον παράδεισο λεωφόρους
Εχει στον παράδεισο ουρανό
Εχει στον παράδεισο κορίτσια
Εχει στον παράδεισο,
εχει στον παράδεισο αλκοόλ...

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει ότι πάντοτε ποθούσε...
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
βρήκα κι εγώ μια φυλακή για την καρδιά μου
που λεύτερη δεν άντεχε, ψυχορραγούσε...

Εχει στον παράδεισο σοκολάτες
Εχει στον παράδεισο πλατείες σαν του Πεκίνου
Εχει στον παράδεισο, εχει τρομοκράτες
Υπάρχουν στον παράδεισο, έξοδοι κινδύνου...

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει ότι πάντοτε ποθούσε...
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
βρήκα κι εγώ μια φυλακή για την καρδιά μου
που λεύτερη δεν άντεχε, ψυχορραγούσε...

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει όσα πάντοτε ποθούσε
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει αυτά που πάντοτε ποθούσε
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
(είναι πολύ ωραία)
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο...
(άντε πάμε να φύγουμε...)

alexis είπε...

βρε, τι γλυκό blogaki είναι αυτό? ναι, τα βλέπω τα ρεμάλια. θα τα καλέσω σ'αυτή την παραλία με τα περίεργα χόρτα & τα ποτά για ασμπέτε. ώραιο blogotripaki έστησες...

jul είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΧ
τωρα ειδα το ποστ...καλα ειμαι πολύ βουρλο....:(:(:(:(

Αλλα μου αρεσε πολύ....πείράζει να μην τραγουδάω και πολύ και να κανω περισσότερη παρέα μαζί σου και να ρίχνω μακροβούτια????????/

Unknown είπε...

@an205
Τελικά σου πάνε πολύ τα Blogeros!! :)
@thrills
Ναι! Φέρε τα ρεμάλια από δω και θα δεις τι καλά που θα περάσουμε!! :p
@julia
Εντάξει βρε καλό μου!! Δεν είπα να ξελαρυγγιαστείς όλη μέρα να τραγουδάς!! Και βουτιές θα κάνεις και θα πίνεις και θα κάνουμε και κους κους!! Φιλιά!!!

kira είπε...

Καλέ ναι, όλα θα τα ξεχάσω και θα πιάσω το χορό! Χι,χι πολύ μου αρέσει αυτή η προοπτική!...
Φιλιά, να είσαι καλά!

Blogaki είπε...

@kira
Άντε φόρα το μαγιό σου κι έλα!! Φιλιά!!:)

Thrass είπε...

Έλα τώρα, αφού το ξέρεις ότι πεθαίνεις να συμμετάσχεις στη συζήτησή μας :)

Blogaki είπε...

@thrass
Αλήθεια είναι!! Γι'αυτό σας κουβάλησα!! :)))))

cindaki είπε...

αααααααααααααααααα.......
Να έρθω κι εγώ;;;
Ζηλεύω...

Blogaki είπε...

Εννοείται!!!
Μαγιώ, βατραχοπέδιλα, μωρό υπό μάλης και φύγαμε!! :))))