Πέμπτη, Φεβρουαρίου 21, 2008

28! Να τ'αφήσω;;


Τα ρούχα είναι απλωμένα στον καναπέ και τις καρέκλες και με κοιτάζουν με μίσος!!
"Τόσο καιρό έκανες ρε blogaki να γράψεις μια λέξη και τώρα που περιμένουμε να μπούμε στη βαλίτσα σου ήρθε η έμπνευση;;;"

Τώρα μου ήρθε, ναι!

"Ετοιμάζω ταξίδι μοναχάάάάάά για πάρτη σου... και για άλλους 7!".

Εννέα νοματαίοι θα είμαστε αύριο στο αεροπλανάκι που θα μας πάει στη Βιέννη. Και μιας και θα είμαστε εκεί θα γιορτάσουμε το Σάββατο τα γενέθλιά μου!




Και θα'ναι γενέθλια σημαδιακά γιατί έτσι εντελώς ανεξήγητα κι απλά όλα πάνε καλά!! (φτύστε όλοι μαζί κατά δω μη μας φάει το κακό το μάτι!)

Και η καινούργια μου δουλειά μου αρέσει πολύ (μόνο που έχει κομμένα τα blogs και αυτό δεν είναι φτηνή δικαιολογία!) , και το καινούργιο μου σπιτάκι που είναι το πιο όμορφο και το πιο πολύχρωμο απ'όλα, και έγιανα εντελώς, και ο καλός μου γίνεται όλο και καλύτερος, και ονειρεύομαι το αύριο με χαρά όχι με αγωνία όπως έκανα πέρσι τέτοιες μέρες. Και πρόπερσι.

Φέτος λοιπόν δεν κερνάμε τρουφάκια!
Σοκολατάκια Μότσαρτ από Τρίτη που θα'μαστε πίσω!

buzz it!

25 σχόλια:

AATON είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά για το Σαββάτο, χαρές και χαμόγελα, γαλήνη και αγάπη, υγεία και ανεμελιά.
(Στα λέω απο τώρα μην τα ξεχάσω, η ηλικία βλέπεις...που μυαλό)..
Νίκος, Τορόντο

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!!! Πολύχρονη!
Δε θα μπορούσες να κάνεις καλύτερα γενέθλια-φτου-φτου-φτου!! :D
Μοτσαρντ ροοοκσ!!!!!!

zouri1 είπε...

αντε στα παλατια θα κανεις τα γενεθλια σου,μικρη πριγκηπεσσα.

Γκρινιάρης είπε...

Χρόνια πολλά blogaki! Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη! Και να συνεχίσουν όλα να πηγαίνουν όπως τα θες!

Καλό ταξίδι και να περάσεις τέλεια!

kotosalata είπε...

Πολλές ευχές για τα καλύτερα γεννέθλια so far ... του χρόνου να είναι ακόμα πιο super!!!!

Να περάσεις φοβερά κουκλίτσα!!!

An-Lu είπε...

Φτου-φτου-φτου!
Χρόνια σου καλά και ταξιδιάρικα!

Ανώνυμος είπε...

Να περάσεις υπέροχα καινα έχεις τα πιο υπέροχα γενέθλια!
Χρόνια σου πολλά! :))

kira είπε...

Αστείο να φτύνω φτου, φτου προς την οθόνη του υπολογιστή! Το έκανα όμως για χάρη σου μπλογκάκι! Άντε άλλο κακό να μη μας βρει!
Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου, χρόνια όμορφα, καλά, όπως σου αξίζουν!

Unknown είπε...

και εγώ έφτυσα
ήθελε το καθαρισματάκι της η οθόνη

να σαι πάντα έτσι καλά βρε
όλα δεξιά να σου πάνε και χρόνια πολλά

(δεν εμπεριέχεται στο σχόλιο πολιτικό sth)

an205 είπε...

χρόνια καλά, ταξίδια πολλά!!!!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Χρόνια πολλλλλλάαααααααααααα!!!!!!!!!!!

pietà είπε...

Έπερασαμ' όμορφα - όμορφα - όμορφαααααα, έπερασαμ' όμορφα - όμορφα - όμορφαααααα, έπερασαμ' όμορφα - όμορφα - όμορφαααααα, έπερασαμ' όμορφα - όμορφα - όμορφαααααα, έπερασαμ' όμορφα - όμορφα - όμορφαααααα..........

JoaN είπε...

(σαλαλα πιετάτζιι)

Ολεεε ολεεεεεε ολεεεεεεεε Blogaki!

Πάντα τέτοια!!

Χρόνια καλά για το Σάββατο!!!

Φτουυ φτουυ φτουυυ (κάνε τώρα κι ένα γύρω απ τον εαυτό σου για σιγουριά)
(και για δώρο που δε θα σου κάνω, θα μου πάρεις μια δαχτυλίθρα απο κει καθώς κάνω συλλογή... το θράσος μου):p

Mη ψάχνεις πιαα αλλούυυ, αφού το ξέρεις ήδηη. Mη ψάχνεις πια αλλούυυ ναναναανναανααα ε΄δω είναι το ταξίιιδιιι σαλαλα :D

Δημήτρης είπε...

Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις σούπερ η Βιέννη φανταστικός συνδυασμός.

Mogwai είπε...

τα σοκολατακια ε? μη λουφαρεις!

Ανώνυμος είπε...

bloggaki χρονια πολλαααααα!να σε χαιρονται αυτοι που σ αγαπουν!! τωρα θα εχεις γυρισει!!εχεις εμπνευση να γραψεις για βιεννη?
κι εγω εχω δυο μερες που επεστρεψα και δεν ξερω τι να πρωτογράψω!
ελπιζω να περασατε ομορφα, πολυ ομορφα που λεει και η πιετα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου μαθητριούλα, χαίρομαι πολύ που πηγαίνουν όλα καλά στην ζωή σου. Σου εύχομαι χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου και είμαι σίγουρος ότι θα περάσεις αξέχαστα στην Βιέννη, η οποία είναι πραγματικά μια πολύ όμορφη πόλη.

Να σαι πάντα καλά

Ο πρώην (?) καθηγητής σου

Specter είπε...

Γυρίσατεεεεεεεεεεεεεε????
Χρόνια σου πολλά έστω και ετεροχρονισμένα
Να μας χαίρεσαι :D

snikolas είπε...

Να περάσετε υπέροχα. Χρόνια σου πολλά. Να τα εκατοστίσεις :)

YO!Reeka's είπε...

aaaaa wie schon!!! ελπίζω να κάνατε ατελείωτες βόλτες στη Βιέννη που είναι ΤΕΛΕΙΑ και να ήπιατε και καφέ στο Sacher και να πήγατε και στα μουσεία... (ζηλεύω)

So_Far είπε...

Δεν έγραφες εσύ , ταξιδεύω κι εγώ είχα πολύ καιρό να περάσω.
Λοιπόν, συγχαρητήρια για όλα, και εύχομαι να είσαι πάντα έτσι και με πιο γερή μέση..
Να είσσαι καλά !!!!

Blogaki είπε...

@aaton
Νίκο, σ'ευχαριστώ πολύ!!Χαρές και χαμόγελα θέλω κι εγώ. Και υγεία οπωσδήποτε γιατί δε μου στρώνει τώρα τελευταία!
@μπουρδουμπλούμ
Αλήθεια! Ήταν τα καλύτερα γενέθλια! :) Σ'ευχαριστώ πολύ!!
Μότσαρτ μπλιαχ!
@zouri
Ω ναι αγαπητέ! Και είχα και τους εξαίρετους ακολούθους μου μαζί! ;)
@γκρινιάρης
Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλά ταξίδια και σε σένα!! :)
@kotosalata
Τα καλύτερα και με διαφορά! Σ'ευχαριστώ καλή μου κοτοσαλάτα! :)
@an-lu
Φτύσε φτύσε κι άλλο, γιατί την έφαγα τη μούτζα τελικά! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!

Blogaki είπε...

@νιοβη
Πέτυχαν οι ευχές σου! Να έρχεσαι πιο συχνά να μας λες κι άλλα! :)
@kira
Σ'ευχαριστώ καλή μου kira! :)
Φτύσε κι άλλο τώρα γιατί το φάγαμε το κακό το μάτι κι ήμουν κρεβατωμένη όλη την προηγούμενη εβδομάδα!:)Φιλιά πολλά!!
@narita
Σ'ευχαριστώ καλέ μου naritako!Και καλώς όρισες στον κόσμο της καθαρής οθόνης!:)
@an205
Και σε σένα! Σ'ευχαριστώ πολύ!!
@πως είπαμε τ'ονοματάκι σου;
Ευχαριστώώώώώώώώώώώώώ!!!!!!!
@pieta
Θα έλεγα ότι ήτο εξαιρετική η εκδρομή μας αγαπητή! Το'κανε πάλι το θαύμα του ο σταβλάρχης! :)
@joan
Δαχτυλίθρα;; Ζτόινγκ!
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μικρή!:)
@griniaris
Σούπερ η Βιέννη και σούπερ ο καιρός! Όλα καλά λοιπόν! Σ'ευχαριστώ πολύ!
@mogwai
Πάνε αυτά τώρα! Τα'φαγε η μαρμάγκα!!
@lifewhispers
Όμορφα περάσαμε, έμπνευση καμία όμως! Σ'ευχαριστώ καλή μου!!

Blogaki είπε...

@κύριο καθηγητά
Ευχαριστώ πολύ, ήταν υπέροχη η Βιέννη και η παρέα και όλα πήγαν καλά! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
@specter
Γυρίσαμε γυρίσαμε!!Να σας χαίρομαι βρε άτιμα!!
@snikolas
Σ'ευχαριστώ βρε παιδί!! Να'σαι καλά κι εσύ!!
@yo!reeka's
Και βόλτες κάναμε, και καφέδες ήπιαμε, σε μουσεία δεν προλάβαμε να πάμε, αλλά ήπιαμε..ήπιαμε..ήπιαμε και παραλίγο να χάσω το πάρτυ των γενεθλίων μου!! Χικ! Και γαμώ!! :)
@so_far
Πιο γερή γενικώς θα ήθελα να είμαι γιατί όλο μπατάρω τον τελευταίο καιρό!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Θα τα λέμε πιο συχνά!!Να είσαι κι εσύ καλά!! Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά μπλογκάκι.

Πολύ στεναχωρέθηκα για τα τρουφάκια πάντως