Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2006

Μια καλή αρχή

Χτες νύσταζα, σήμερα έπεσε δουλειά, έμεινε το blogaki παραμελημένο..

Γύρισα γεμάτη σκέψεις από τη Λήμνο.
Ο γάμος τέλειωσε, αισίως ευτυχώς. Ήταν όμορφη τελετή, ρομαντική, με καΐκι στολισμένο, πυροτεχνήματα, τα απαραίτητα κλάματα από γονείς και συγγενείς και το καθιερωμένο γλέντι.
Ο σκοπός του ταξιδιού μου, όμως, απ’ ό,τι αποδείχθηκε δεν ήταν ο γάμος. Σίγουρα χάρηκα με την χαρά τους και συγκινήθηκα κι εγώ, παραλίγο να με παντρέψουν και μ’ ένα Λημνιό!!!
Πολλά και ιδιαίτερα πράγματα συνέβησαν μέσα σ’ αυτές τις 3 μέρες. Εγώ ξεχωρίζω την συζήτησή μου με τον Μ., τον άντρα της μητέρας μου.
Μια εκ βαθέων εξομολόγηση και ένα πρώτο βήμα για την πολυπόθητη μετακόμισή μου μέσα στους επόμενους μήνες.
Ήταν καλή η κουβέντα μας, ακόμα πιο καλή η αντίδρασή του και ακόμα καλύτερο το συμπέρασμα: Η μαμά μου έχει πάρει έναν καλό άντρα και μπορώ να είμαι ήσυχη..

Όσο για το δικό μου το θέμα…όπως είπε και ο Μ. : «Ο Θεός να μας φυλάει όταν το ακούσει!!»

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: