Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 15, 2006

Απουσιάζω...

..αλλά το γεγονός ότι βρήκα internet cafe στη Μύρινα της Λήμνου όπου βρίσκομαι, σημαίνει ότι έχω αρχίσει να αναπτύσσω επικίνδυνη εξάρτηση για το blogaki μου....

Στην Λήμνο λοιπόν, για το γάμο της ξαδερφούλας μου (η οποία είναι και έγκυος απ' ό,τι μάθαμε σήμερα το πρωί! ουεεε!!! Θα γίνω "θεία"!!). Ο γάμος είναι αύριο, τα σόγια έχουν ήδη σφαχτεί κι είν' η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη...Τραγικές πεθερές..

Το νησί δεν λέει πολλά, δεν μοιάζει καν με νησί..
Προς το παρόν είμαι πολύ κουρασμένη, έχω ξυπνήσει από τις 3 τα ξημερώματα για να πάρω το αεροπλάνο και δεν ξέρω πότε προβλέπεται να κοιμηθώ.
Τα παιδιά που πρόκειται να παντρευτούν ανυπομονούν να τελειώσει το μαρτύριό τους και νομίζω το ίδιο και οι υπόλοιποι καλεσμένοι που ταξίδεψαν από Αθήνα για να τους δουν.

Πως ήταν ο γάμος στη Λάρισα; Καμία σχέση!

Άντε και στα δικά σας οι λεύτεροι.

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: