Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2006

Safe mode days

Ως τέτοιες ορίζονται οι ημέρες κατά τις οποίες απλά δεν ξυπνάω. Οι όποιες ποσότητες καφέ καταναλώνονται δεν επιφέρουν κανένα αποτέλεσμα.
Οι μέρες αυτές συνοδεύονται από συμπτώματα μελαγχολίας, βαρεμάρας, έλλειψης παραγωγικότητας και αδιόρθωτων μούτρων.
Αντιμετωπίζονται στωικά…απλά περιμένεις να τελειώσουν.

Μια τέτοια μέρα ζω σήμερα. Κι αυτός ο καιρός δεν βοηθάει.
Ούτε τα μύρια προβλήματα, οικονομικής φύσεως, που έχουν προκύψει στο blogoσπιτο και τα οποία στέκονται εμπόδιο στα σχέδιά μου. Και αισθάνομαι και άσχημα που σκέφτομαι την πάρτη μου σ’ αυτή τη φάση, ενώ στο σπίτι μου είναι και οι δύο στα πρόθυρα εγκεφαλικού.

Ελπίζω ότι κι αυτό θα περάσει. Ελπίζω ότι τα προβλήματα παρουσιάζονται κι από τους δυο τους με τρόπο υπερβολικό (το συνηθίζουν άλλωστε) και ότι σύντομα θα βρεθεί λύση. Ελπίζω γενικώς…

Έχω αρχίσει να βαριέμαι αυτή την κατάσταση αναμονής. Δεν πάω ούτε μπρος ούτε πίσω.
Ας περάσει αυτή η μέρα!

buzz it!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Υπομονή κορτσόπον!!!Υπομονη...δεν μπορεις να κάνεις τίποτα απολύτως....
και εγώ άπό το Σάββατο τέτοιες μέρες ζω και αναπνέω, αλλά κάνω υπομονή...θα περάσουν..
Ψάξε πιο εντατικά για σπίτι, οι γονείς πάντα εχουν το ταλέντο να φουσκώνουν τα πράγματα....