Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Μην ειν'η μέρα μου;;

Είχα πολύ καιρό να κατέβω τις σκάλες του σπιτιού μου τραγουδώντας.
Σήμερα είναι μια πολύ καλή μέρα. Το ξέρω ότι κοιτάζοντας έξω από το παράθυρό σας μπορεί να μην συμμερίζεστε την άποψή μου αλλά πιστέψτε με...
Σήμερα μπορεί να είναι και η μέρα μου...
Επειδή όμως είμαι και τίγκα προληπτική, λέω να το κρατήσω λίγο ακόμα μυστικό μέχρι να δω τι θα γίνει...Τη φοβάμαι τη γλωσσοφαγιά όσο λίγα πράγματα...(να θυμηθώ να εξορθολογιστώ κάποια στιγμή...τσάμπα τόσα χρόνια στα πανεπιστήμια!)
Λέω μόνο ότι
είναι από αυτές τις φάσεις που πετάγεται μπρος σου η ευκαιρία, τινάζει με μπρίο το μαλλί και σου λέει "Πιάσε με αν μπορείς!!!". Ε! Λέω κι εγώ να την πιάσω...
Μου μυρίζει νίκη σήμερα…κι ας είμαι ακόμα μπουκωμένη!
Άντε καλή μας μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

buzz it!

3 σχόλια:

Georgia είπε...

Φιλική συμβουλή και μη με πεις απαισιόδοξη αλλά εγώ όσες φορές έλεγα ή μέσα μου ή έστω στη συγκατοικό μου "Σήμερα είναι η μέρα μου, το νιώθω" ή "Αυτός είναι ο μήνας μου!" μόνο που δεν έπεφτε το σπίτι να με πλακώσει! Από τότε δεν ξαναμόλησα!

Georgia είπε...

ξαναμίλησα εννοούσα! ;)

Blogaki είπε...

Αυτά τα λένε στην ώρα τους μικρή μου νεραϊδούλα!Τώωωωρα το μάθαμε κι εμείς ότι δεν τα λένε αυτά τα πράγματα...
Τζίφος βγήκε το προαίσθημα κι απ' ό,τι βλέπεις, έχει πάει στράφι όλος ο μήνας...
Αλλά κρατάω γερά!:)