Παρασκευή, Νοεμβρίου 24, 2006

Shake, Break, Bounce!!!

Από το πρωί προσπαθώ να μάθω να κάνω upload τραγουδάκια αλλά με υπολογιστή που σέρνεται και με τον administrator από πίσω μου να απειλεί ότι θα μου κόψει πόδια και λοιπά μέρη , δυσκολεύομαι λιγάκι...


Το τραγουδάκι που ήθελα να σας αφιερώσω σήμερα είναι το "Shake, Break, Bounce" των Chemical Brothers. Το συγκεκριμένο τραγούδι αποτυπώνει με ζηλευτή ευκρίνεια την ψυχολογία μου.

Πολλή ένταση, πολύ νεύρο αλλά και μια παιχνιδιάρικη και κοροϊδευτική διάθεση κυρίως με αποδέκτη τον εαυτό μου. Σαν να μου λέω γελαστά "Έτσι όπως τα'κανες, χόρευε τώρα!!"

Για όσους το έχουν, χορέψτε μαζί μου! Για τους υπόλοιπους θα συνεχίζω να προσπαθώ να μάθω τα "μυστικά του blogging"!!!!

Φιλιά σε όλους!!!!

buzz it!

2 σχόλια:

snikolas είπε...

Μια εύκολη λύση για να “ανεβάζεις” ότι αρχείο θέλεις είναι το: http://rapidshare.com/

“ανεβάζεις” το αρχείο που θέλεις και μετά σου στέλνει ένα link με το οποίο μπορείς να “δείξεις” στους υπόλοιπους bloggers που θα βρουν το αρχείο σου.

jul είπε...

Εγώ έχω το http://www.4shared.com/ και λειτουργεί όπως ακριβώς αναφέρει ο νικόλας!