Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

Κρουαζιέρα θα με πάαααω...

Το χειρότερο σημείο της δουλειάς μου είναι να κανονίζω ταξίδια στα οποία εγώ ΔΕΝ πάω...!
Τους τελευταίους μήνες κάνω κρατήσεις για Εδιμβούργο, Λονδίνο, Λισσαβόνα, Μαδρίτη κτλ και γκρινιάζω αφόρητα στους συναδέλφους που δεν με παίρνουν μαζί τους!
Φτου και πάλι φτου!
Που θα μου πάει! Θα σηκώσω και πάλι κεφάλι (που πάει να πει ότι πρέπει να βρω ένα τρόπο να μαζέψω λεφτάκια) και θ'αρχίσω να οργανώνω ταξιδάκια εξωτικά και μακρινά για το blogaki και μόνο!!!
Θα σας στείλω φωτογραφίες και θα κουβαλήσω και σουβενίρ και θα ζηλεύετε όλοι σας!!
Μέχρι τότε...μούτρα σε όσους κάνουν ταξίδια!!!

buzz it!

2 σχόλια:

Georgia είπε...

Συγγενικό+Φιλικό ζευγάρι αναχωρεί οσονούπω για Πράγα-Βουδαπέστη! Συγκάτοικος μόλις γύρισε από Ρώμη! Και πολλά άλλα τέτοια ευχάριστα! (ναι σκάω απ'το κακό μου, πόσο ανώτερη να δείξω πια?????) Εγώ την Παρασκευή αναχωρώ ίσα μέχρι την Καρδίτσα (η λατρεμένη πόλη των φοιτητικών μου χρόνων!) και το βλέπω σαν λούνα παρκ!!Είμαι και ολιγαρκής τρομάρα μου! Blogaki μουουουου, όταν πας πάρε με μαζίσου και θα είμαι όσο μπορώ πιο φρόνιμη!!(όρκο δεν παίρνω, αλλά θα το παλέψω τουλάχιστον να μην κάνω ζημιές!) Φιλάκια και καλή μας εβδομάδα!

Blogaki είπε...

Μη σκούζεις καλέ!θα σε πάρω!!!Φτάνει να μην είσαι και πολύ φρόνιμη γιατί δεν θα έχει καθόλου πλάκα!!
Καλή μας εβδομάδα!!!