Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006

Αγαπημένε μου φίλε...

Αθήνα, 29/12/06

Αγαπημένε μου Κ.!!!

Είπα να σου στείλω δυο κουβέντες μιας και δεν μπόρεσα να σου μιλήσω τις προάλλες που με πήρες. Ήμουν σινεμά με την φίλη μας την Ε.. Επέστρεψε πριν από λίγες μέρες από την μακρινή Χιλή και βρεθήκαμε για να πούμε τα νέα μας! Τα δικά της δηλαδή γιατί εγώ δεν έχω!!
Ευτυχώς που υπάρχει και το ρητό “no news, good news”…
Δεν παραπονιέμαι όμως. Από υγεία πάω καλά, η δουλειά μου προχωράει σταθερά, οι άνθρωποι που αγαπώ είναι δίπλα μου (εκτός από σένα αλλά τι να κάνεις…;) και γενικώς προσπαθώ τις τελευταίες αυτές ώρες του χρόνου να είμαι αισιόδοξη και να βλέπω όλα τα πράγματα θετικά, κάτι που δεν μου συμβαίνει πολύ συχνά και είπα να επωφεληθώ!!

Αναπόφευκτος ο απολογισμός του 2006 τέτοια μέρα, κι αφού θα τον κάνω που θα τον κάνω, άκου τον κι εσύ να ξέρεις!!


Που λες Κ. μου, αν το δεις από μια μεριά, είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα εδώ κι ένα χρόνο. Εξακολουθώ να μένω με τους δικούς μου, να είμαι στην ίδια δουλειά, να μην έχω βρει τον έρωτα της ζωής μου, να μην έχω πάρει ούτε χάσει κιλά, γενικώς μια από τα ίδια!
Από την άλλη όμως, αναγκαστικά είμαι κατά 365 μέρες γηραιότερη ή πλουσιότερη. Τη χρονιά που πέρασε ασχολήθηκα πολύ με τον εαυτό μου. Έκανα αυτά τα μαθήματα που σου είχα πει στο Κολέγιο, ανακάλυψα τη γιόγκα και το χορό και μαζί μ’ αυτά πώς είναι το σώμα μου σε σωστή θέση, έκανα ψυχανάλυση, ήρθα αντιμέτωπη με το παλιοσιχαμένο το ασυνείδητο που νομίζει ότι όλα μπορεί να τα κανονίζει και του αντιστάθηκα, έκανα καινούργιους φίλους, ήρθα πιο κοντά με τους παλιούς, διάβασα, άκουσα, παρατήρησα, χαλάρωσα, διασκέδασα, στεναχωρήθηκα και πάλι από την αρχή.

Μια γεμάτη χρονιά λοιπόν, που στιγμές φαινόταν στάσιμη κι άλλες πέρναγε σα σίφουνας και τα σάρωνε όλα!

Δεν περιμένω θεαματικές αλλαγές από το καινούργιο έτος. Ελπίζω να συνεχίσω να παλεύω επιτυχώς με τη μαυρίλα που με πιάνει ώρες ώρες, να διασκεδάζω με την καρδιά μου κάθε φορά που μου δίνεται ευκαιρία, να σε χαίρομαι όταν έρχεσαι κοντά μας, να μαθαίνω κάθε μέρα καινούργια πράγματα, να καταλαβαίνω και να βοηθάω περισσότερο τους γύρω μου και να έρχομαι όλο και πιο κοντά στην αλήθεια μου. (τι είπα πάλι η γυναίκα;;;;)

Πες μου κι εσύ πως τα περνάς στην παγωμένη Γερμανία! Πως πάνε τα μαθήματα; Πότε θα έρθεις;


Θα περιμένω σύντομα νέα σου!

Ελπίζω η καινούργια χρονιά να σε βρει γερό και αισιόδοξο και να σου φέρει μόνο χαρές!

Καλή χρονιά Κ. μου!!!
Μ.

buzz it!

5 σχόλια:

YO!Reeka's είπε...

Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει υγεία πολλά λεφτά και καλό σεξ!
φιλιάαα ;)

jul είπε...

Θα συμφωνήσω εντελως με το γκελιάλι:)

Ανώνυμος είπε...

Οι γιορτές μας βγάζουν κάτι περίεργα συναισθήματα bloggaki
(αυτοκριτικές , απολογισμοί κτλ)
Ας γίνουμε υλιστές απο αντίδραση :
Συμφωνώ με τον Γιώργο και επαυξάνω , σου εύχομαι να κερδίσεις και την κόκκινη Φεράρι (αν θες οδηγό you know where to find me)

Blogaki είπε...

Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε...και οι 3 σας!!!!
Καλή Χρονιά να'χουμε κι ελπίζω οι ευχές σας να πιάσουν τόπο!!!
Φιλιά σε όλους!!!

υγ. Φίλε Θοδωρή, αν πάρω Φεράρι, το μόνο που θα προλάβεις να δεις, θα είναι η σκόνη μου..:) (Πλάκα κάνω!Θα σε πάω βόλτα!!!)

Georgia είπε...

Blogaaaaki μουουουου!! Σου εύχομαι Καλή Χρονιά και ο νέος έτος (κατά Μενεγάκη!) να σου φέρει εκατομμύρια ευτυχισμένες στιγμές! Μαζί με ό,τι άλλο επιθυμείς φυσικά! Φιλάκια!