Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

ΧΑ! Νενίκηκά σε βρωμοblogger!!!

buzz it!

5 σχόλια:

kotosalata είπε...

Μπράβο καλά του κανες!!
Εμένα μια ώρα τώρα δε μου ανέβαζε μια φωτό, αλλά ο επιμένων νικά!

Blogaki είπε...

Μα μου'βγαλε την πίστη ο άτιμος!!
Τον πάταξα όμως! χε!

snikolas είπε...

Σε κάτι τέτοια κολλήματα του blogger απλά τον αγνοείς μερικές ώρες* και μετά σου δουλεύει μια χαρά!

*συνήθως τα κολλήματα του blogger έχουν να κάνουν με αναβαθμίσεις και συντήρηση των server της google.

jul είπε...

Μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

Georgia είπε...

Όχι που θα αφήσουμε το βρωμοπαλιοblogger να μας κάνει τη ζωή δύσκολη!! Λες και δε μας φτάνουν όλα τα πτηνά που έχουμε να περιθάλψουμε!!Παρεπιπτόντως εγώ ακόμα δεν ξέρω πως να ανεβάσω φωτό στο προφίλ μου.... :) Αλλά θα το βρω, δε θα το βρω???? Που θα πάει???