Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

It is ALIVE!!!!

Μετά από πολύ καιρό, οι μυς τεντώθηκαν, η πλάτη λύγισε, ο ιδρώτας κύλησε και η ανάσα έγινε πιο γρήγορη. Όχι το blogaki δεν έκανε σεξ, όταν γίνει αυτό θα το καταλάβετε από τα πυροτεχνήματα στην πλατεία Συντάγματος. Έκανα όμως γιόγκα, μετά από 6 περίπου μήνες, κι ένιωσα το οξυγόνο να φτάνει μέχρι τις πατούσες μου!
Όταν γύρισα σπίτι μου κρατιόμουν από τα έπιπλα για να μη σωριαστώ κάτω, αισθανόμουν όμως όλως περιέργως ότι είχα ξεχειλίσει ενέργεια.
Επιτέλους, άρχισα να κάνω τα πράγματα που μου έλειπαν και να νιώθω καλά με τον εαυτό μου.
Έκανα και ψώνια! Είμαι κατά €250 ευρώ ελαφρύτερη αλλά με πλήρως ανανεωμένη γκαρνταρόμπα, έτοιμη να κατακτήσω τον κόσμο!
Ανεβαίνουμε σιγά σιγά… Φυλαχτείτε!
Καλό Σαββατοκύριακό!

Α! Και για να μην ξεχνιόμαστε…το
τραγουδάκι σας!!

Για την Κοτοσαλάτα και τους λοιπούς fans του YourFileHost, εδώ

buzz it!

7 σχόλια:

kotosalata είπε...

Καλό μήνα! Μπράβο, μπράβο είμαι περήφανη για σένα τέκνο μου!

Μια μικρή μικρή χάρη. Μπορείς να ανεβάσεις το τραγουδάκι στο http://www.yourfilehost.com/flash_upload.php γιατί δε μπολώ να το κατεβάσω από το παλιοrapidshare???
Pleasssseeeeeeeeee!!!!

Καλό σουκου!!

Blogaki είπε...

Κοτοσαλάτα μου!
Άμεση εξυπηρέτηση, πολύ καλό σέρβις!!!

kotosalata είπε...

Thanks girl!!!!

snikolas είπε...

Είδες που ήταν μόνο να πάρεις μπρος; Άντε και καλό ξεπιάσιμο τώρα!

Georgia είπε...

Έτσι ν'ανεβαίνουμε να μας βλέπουν και να φοβούνται!! Καλοφόρετα τα καινούρια ρούχα! Και να 'ναι και γουρλίδικα! Καλό Σαββατοκύριακο!!

kira είπε...

μπλογκάκι μου νομίζω πως βρίσκεσαι στο σωστό δρόμο!Α,ακόμα θέλω να σου πω πως σε διαβάζω πάντα με πολύ ενδιαφέρον, άσχετα που δεν σχολιάζω, και μ' αρέσει ο τρόπος που την ψάχνεις...

Blogaki είπε...

@snikolas & georgia
Ευχαριστώ παίδες για τη συμπαράσταση!!! Συνεχίζουμε ακάθεκτοι!
@kira
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..Είναι βέβαια λίγο πρόβλημα που την ψάχνω την άτιμη αλλά δεν την βρίσκω!! ;)
Καλημέρα και καλή εβδομάδα να'χουμε!!!