Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006

Βρουμ Βρουουουμμμμ!!!!


Δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει για τον χαρακτήρα μου, αλλά σας το λέω να το ξέρετε!!Το Top Gear αποτελεί την κορυφαία και πιο διασκεδαστική εκπομπή της τηλεόρασης όπως την γνωρίζουμε.
Πανέμορφα, δυνατά αυτοκίνητα, αγγλικό χιούμορ που σκοτώνει, με πρωταγωνιστή τον Jeremy Clarkson, ταχύτητα που κόβει την ανάσα και ξυπνάει μέσα μου το κτήνος!
Αχ και να’ μουν ο Stig…!

Όσοι πιστοί προσέλθετε κάθε Τρίτη στις 21:00 και κάθε Σάββατο στις 18:10 στον ΣΚΑΙ.


Πάλι άσχετο θέμα διάλεξα, αλλά σας είπα πως θέλω ν'αγοράσω αυτοκίνητο;;;

buzz it!

2 σχόλια:

jul είπε...

Εχτες που το πέτυχα, άλλαξα αμεσως καναλι,...έβλεπα πριν την σφίγγα δολοφόνο :Ρ
Δεν το εχω παρακολουθήσει για να ξερω τι γίνεται...αλλα για να το λες...ολο και κατι παραπανω ξέρεις....

B είπε...

H εκπομπή δυστυχώς χάνει μερος του ζουμιού της με τη μεταγλώττιση. Εχω κατεβάσει ολα τα επεισοδια απο τις τελευταίες season και οι τύποι ειναι απλα άπαιχτοι. Ναι και εγω θα προτιμουσα μετα απο τα επεισοδια που εχω δει να παρω αυτοκινητο...αλλα μονο καποιο απο τα supercars που παρουσιαζουν :p
Οσο αφορα τον Stig ;)
http://en.wikiquote.org/wiki/Top_Gear#The_Stig