Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006

Χμμ...

Μπήκα σε σκέψεις...

Έπαιξε χτες για πρώτη φορά ποστ με θέμα το "σεξ" και οι μετρήσεις του blog ανέβηκαν στα ύψη!(καλά μη φανταστείτε και τίποτα φοβερό..ένα μικρό blogaki έχουμε..)

Σκέφτομαι όμως να το κάνω σύστημα.

Θα γράφω τα δικά μου τα άσχετα και θα βάζω πιασάρικους τίτλους να μαζεύουμε αναγνώστες, πχ "Όργια στην ταβέρνα" και θα γράφω τι έφαγα χτες το βράδυ ή "Πως οι λατίνοι αποπλανούν αθώες ελληνίδες" και θα γράφω για τη φίλη μου την Ειρήνη που γνώρισε έναν τύπο από την Χιλή.

Τέτοια θέλει ο λαός!!

Και μετά αναρωτιέμαι γιατί πουλάει η Espresso..

buzz it!

7 σχόλια:

pascal είπε...

Έτσι είναι. Στο λέω εκ πείρας :PPP

Xavier είπε...

Sex makes the world go round, up & down.

Georgia είπε...

Δεν είν'κακό!! Ας δώσουμε στον κόσμο αυτό που θέλει!! Και που ξέρεις μπορεί να παίξει και καμιά καλή συμβουλή και άποψη!! Θα παρακολουθώ εναγωνίως!!

kotosalata είπε...

Έτσι ε? Μου φαίνεται θα το εμπλουτίσω και γω το δικό μου με πιπεράτες λεξούλες εδώ και κει να δούμε τι θα γίνει!;)))

Blogaki είπε...

Όπως πολύ σωστά έθεσε, και μάλιστα με το πιο σοβαρό της ύφος, η φίλη μου η Σ.χτες το βράδυ,
"Φιλενάδα γάμα τα! Τα πάντα είναι φαλλός..."
Δεν ειν'κακό...!
Καλημέρα σε όλους!!!!

pietà είπε...

Δώσ'τους άλλη μία ευκαιρία!

Blogaki είπε...

Η άποψή μου είναι πάντως ότι οι άνθρωποι που το πολυσυζητάνε, δεν το πολυκάνουν...! χιχι!!
Οπότε ας κρατήσουμε το blogaki αμόλυντο!!