Πέμπτη, Δεκεμβρίου 21, 2006

Αουτς!

Πονάω…πολύ…παντού…έχω γίνει μπλε…σαν τον Γκρινιάρη…και γκρινιάζω για να το αποδείξω...

Το χτεσινό μάθημα της Γιόγκας μετετράπη άξαφνα σε ασκήσεις καταδρομέων.

Να κυλιόοοοομαστε στα πατώματα, να τεντώνουμε από δω, να τεντώνουμε από κει, να σουρνόμαστε, να σηκωνόμαστε και να ξαναπέφτουμε…και τούμπαλιν…επί δύο ώρες…
Και γκάπα γκούπα στο ξύλινο πάτωμα…τίγκα στις μελανιές εγώ σήμερα…

Όπως και να κουνηθώ πονάω, όπως και να κάτσω, όπως και να σταθώ….

Θα γιάνω μέχρι το Σάββατο που έχω να πάω και σε πάρτυ θανάτου;;;

buzz it!

6 σχόλια:

jul είπε...

χαχχαχαχα αυτος ο συσχετισμός με τον Γκρινιάρη ήταν όλα τα λεφτα!!!!χαχαχα
και εγώ χάλια ήμουν το Σαββατο με την μεση μου...αλλά μετά από 3 μέρες ήμανε περδίκι....
Περαστικαααααααααα

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Σίγουρα από γιόγκα το έπαθες; Αυτά τα κατρακυλίσματα εμένα άλλα μου φέρνου στο νου…

Blogaki είπε...

@julia
Thanks κοριτσάκι, αν και πολύ φοβάμαι ότι αύριο θα είμαι χειρότερα...:(
@barouak
Αν ήταν αυτό που σου'ρθε στο νου, δεν θα γκρίνιαζα!

Γκρινιάρης είπε...

Με φώναξε κανείς;

Καλά, τέτοια κάνουν στη γιόγκα; Εγώ θυμάμαι μια φίλη μου που μου έλεγε για κάτι... τρανκα, τανκσα, τάνγκα (!), δε θυμάμαι... Όχι για ασκήσεις νεοσυλλέκτων!
Περαστικά!

Georgia είπε...

Βlogaki μου μέχρι το Σάββατο θα 'σαι σούπερ!! Αλλά αν δεν είσαι κάνε αυτό που κάνω! Βογγάς από μέσα σου! Τουλάχιστον να μην ακούγεσαι στους γύρω! Γιατί πάνω απ'όλα είμαστε κυρίες!! Έτσι?? (άουτς.....)

Blogaki είπε...

@gkriniaris
Καλώς τον! Ευχαριστώ για τα περαστικά. Κάθησα κι έκανα μόνη μου χτες ασκήσεις για να ξεπιαστώ κι είμαι πολύ καλύτερα!
@georgia
Αυτό το "από μέσα σου" να μου το δείξεις κάποια στιγμή γιατί δεν το κατέχω καθόλου!!