Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

Εορταστικόν!

Η σημερινή ημέρα δεν επιτρέπει κανένα άλλο θέμα εκτός από ευχές.
Αλλά ευχές πραγματικές γιατί πολύ σας εκτιμώ!!
Σας εκτιμώ γιατί μου κάνετε παρέα, γιατί μου δίνετε ιδέες, γιατί με κάνετε να νιώθω, έστω και λίγο, μέλος μιας καινούργιας και πολύ ενδιαφέρουσας παρέας. Και λιγότερο μόνη!
Για τα φετινά Χριστούγεννα σας εύχομαι όσο το δυνατόν λιγότερη μοναξιά και όσο το δυνατόν περισσότερη χαρά!!!

Τα λέμε από Τετάρτη!!!
Ps. Κύριε Πάνο! Αυτό το εκλαμβάνω ως δώρο Χριστουγέννων!! Ευχαριστώ!!!

By the way...Christmas is coming and the turkey knows it!!!

buzz it!

4 σχόλια:

jul είπε...

Χρονια πολλά κοριτσάκι μου και οτι επιθυμεις να πάθεις.
Να περασεις οσο πιο ομορφα τις γιορτες και να εισαι αναμεσα σε αγαπημένα σου πρόσωπα:)

Georgia είπε...

Kουκλίτσα Καλές Γιορτές και σε σένα! Να περάσεις ακριβώς όπως θες κι ακόμα καλύτερα! Η ευχή σου για λιγότερη μοναξιά... όλα τα λεφτά.. Ελπίζω να πιάσει! Άντε κι όταν επιστρέψεις θύμησέ μου να σου μάθω πως να βογγάς αθόρυβα! (για τα πιασίματα από τη γιόγκα, τι νομίσατε??) ;) Φιλάκια πολλά πολλά blogaki μου!

snikolas είπε...

Καλές γιορτές και καλή σου ξεκούραση.

Ανώνυμος είπε...

Αντε ρε Χρόνια Πολλά