Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

Meet the stepmother...

Ο μπαμπάς μου βγήκε στη σύνταξη την Παρασκευή. Εφόσον έπρεπε να χαιρετίσει γνωστούς, φίλους και συναδέλφους, το καθιερωμένο ραντεβού μας μετατοπίστηκε για το Σάββατο.
Βρεθήκαμε λοιπόν το μεσημεράκι για βόλτα στην Πλάκα και κάτσαμε στο Καφενείο να φάμε και το κατιτίς μας!
Κουβεντούλα, αναλύσεις, σχέδια για το μέλλον, μούτρα από μένα για το ταξίδι 17 ημερών που ετοιμάζει στη Λατινική Αμερική για τα Χριστούγεννα και εμένα δεν με παίρνει μαζί, απειλές από εκείνον ότι θα με πάει σε μοναστήρι γιατί πολύ τον πλήγωσα που του ανέτρεψα ολόκληρη τη Χριστιανική διδασκαλία, γέλια, μπυρίτσες κτλ.
Χαλάρωσε ο μπαμπάκας που λέτε από τα γέλια και το αλκοόλ που έρεε (γιατί είμαστε και γερά ποτήρια στην οικογένεια), και την ώρα που περιμένουμε τα ρέστα από το λογαριασμό μου το σκάει το παραμύθι…

- Ψυχούλα μου…θέλω να σου ζητήσω μια χάρη…! (έχει πάρει ύφος πονηρό και φοβισμένο μαζί…μοναδικό στο είδος του..)
- Πες μου μπαμπάκα μου! Ό,τι θέλεις! (πάντοτε εξυπηρετική εγώ..)
- Για την ακρίβεια θέλω να σου ζητήσω δύο χάρες…
- Πες για! (χαμογελάω ακόμα…)
- Θα ήθελα να γνωρίσεις μια κυρία….
Το χαμόγελο παγώνει στα χείλη μου, σαν την Αγγελοπούλου ένα πράγμα, μόνη ένδειξη πανικού, το μάτι μου που πετάρισε λιγάκι…
- Βεβαίως μπαμπάκα μου! Όποτε θέλεις! Αναρωτιόμουν μάλιστα πότε θα μου το προτείνεις…(έχω μείνει και γελάω σαν τη χαζή τώρα πια)
- Μπράβο κουκλίτσα μου! Θα το κανονίσουμε κάποια στιγμή μετά τα Χριστούγεννα που θα γυρίσουμε…
- Όποτε θέλεις! Γιατί θέλω να δω κι όλες τις φωτογραφίες από τις Άνδεις, όχι μόνο αυτές που είσαι μόνος σου!! (το χτίζω καλά!!)
- Και η δεύτερη χάρη…Μην πεις τίποτα στη μαμά…
- Δεν θα της πω τίποτα, μην ανησυχείς…(του κλείνω το μάτι συνωμοτικά) Ο Θ. (ο αδερφός μου) τη γνώρισε;;
- Ναι, πριν από λίγες μέρες.. (ενοχή στο βλέμμα…κλασικός μπαμπάς)
- Μάλιστα! Πάει κι αυτό…
Η συζήτησε έληξε εκεί. Με ευχαρίστησε που ήμουν τόσο θετικά προσκείμενη στο να την γνωρίσω γιατί ήθελε λέει αρκετό καιρό να μου το πει, κι εγώ όμως ήμουν εξαιρετική! Αααα! Όλα κι όλα! Το χαμόγελο δεν έφυγε στιγμή, μη σας πω ότι επέδειξα και ενθουσιασμό!!

Αλλά για να πω και την αλήθεια μου, δεν είμαι και εντελώς άνετη μ’ αυτό το θέμα.
Για την συγκεκριμένη κυρία, με την οποία σχετίζεται ο πατέρας μου τα τελευταία 3-4 χρόνια, γνωρίζω σχεδόν τα πάντα.
Επιστημονική πηγή; Η μητέρα μου.
Κάποιος θα σκεφτόταν ότι ξεκατινιάστηκε η μάνα μου κι άρχισε να ψάχνει…
Αμ δε! Όσα γνωρίζει η μητέρα μου και κατά συνέπεια εγώ , τα έμαθε από τον πατέρα μου.
Βέεεεεβαια! Δεν είμαι μόνο εγώ η ζαβή σ’ αυτή την οικογένεια. Όλοι μας το’ χουμε το ψιλοπαρανοϊκό μας…
Δεν μπορώ να σας το αναλύσω τώρα, αλλά συνοπτικά, οι γονείς μου ανά τακτά χρονικά διαστήματα κουβέντιαζαν, βρίσκονταν, με αφορμή πάντα εμάς (τα παιδιά τους) αλλά η συζήτησε ξέφευγε τις περισσότερες φορές…
Τι τα θες τι τα γυρεύεις;; Μπίρι μπίρι η μητέρα μου, ανοιχτό βιβλίο ο πατέρα μου, είχαμε πια στα χέρια μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, οι οποίες όμως στην πλειονότητά τους είχαν προκύψει από στιγμές όπου εκείνος ήταν στεναχωρημένος ή προβληματισμένος με την εν λόγω κυρία.
Άρα, εγώ, γνωρίζω όλα της τα μειονεκτήματα και ελάχιστα (για κάτσε να σκεφτώ…μμμμ…μάλλον κανένα!) από τα χαρίσματά της.
Άρα, την αντιπαθώ ήδη.

Είναι πολλά αυτά που σκέφτομαι και θέλω να πω, αλλά όχι δημοσίως. Ξέρω ότι πιθανότατα έχει ξυπνήσει μέσα μου το σύμπλεγμα της Ηλέκτρας και όποια κι αν μου έφερνε από τα μούτρα θα την έπαιρνα.
Αλλά γι’ αυτήν έχω και στοιχεία, στοιχεία που έχει δώσει ο πατέρας μου, που με κάνουν να είμαι αρνητική.
Από την άλλη, έχω στο νου μου και το «φίλτρο» της μητέρας μου, που μπορεί να έχει ασυνειδήτως παραποιήσει στοιχεία. Αυτό της το αναγνωρίζω, κατινιές τέτοιου είδους δεν έχουμε στο σπίτι μας. Δεν έχει μιλήσει ποτέ υποτιμητικά γι’ αυτήν…εγώ από την άλλη…ρεσιτάλ δίνω!

Τέλος πάντων, υποθέτω ότι μια δοκιμή θα μας πείσει!
Και θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενική μπορώ.
Όχι γι’αυτήν! Για τον μπαμπά μου.

buzz it!

10 σχόλια:

jul είπε...

Βασικά είσαι πολύ τυχερή που έχεις 2 υπέροχους γονεις που μπορούν μετά τον χωρίσμο να συννενοούνται και να τα βρίσκουν…όσο μπορούν..και που έχεις ένα γλυκίτατο πατέρα που γίνεται χαλί να τον πατησεις…Για τα ελληνικά δεδομένα…για τα ελληνικά στενά μυαλά...τα παιδιά των χωρισμένων οικογενειών ειναι ψυχικά διαταραγμένα και ολα τα σχετικά...Εγω χαίρομαι πάντα οταν διαβάζω για την τοσο προχωρημένη οικογένεια σου σε αυτα τα θέματα...Οσο για την φίλη του μπαμπάκα σου, να εισαι υπομονετική...και γλυκεια...τουλαχιστον στην πρωτη σας επαφή..θα εχει και αυτή το ίδιο άγχος φαντάζομαι που θα σε γνωρίσει...

kotosalata είπε...

Θα συμφωνήσω με τη Julia, σίγουρα θα έχει και εκείνη αντίστοιχο άγχος οπότε μη είσαι προκατειλημένη και όλα θα πάνε καλά.

snikolas είπε...

Και εγώ στην θέση σου έτσι θα αντιδρούσα. Το σωστό είναι να είσαι δίκαιη και να της δώσεις μια ευκαιρία. Ο χρόνος θα δείξει και το πώς θα πρέπει να πράξεις.

demonia είπε...

Άντε,εύχομαι να πάνε όλα καλά...!
Πάντως,δε συμφωνώ με τη Julia,δεν έχουν όλα τα παιδιά χωρισμένων γονιών προβλήματα.Εξαρτάται από τον τρόπο αντιμετώπισης των γονιών...Φιλιά!

Blogaki είπε...

Χμμμ...το φόβο μου να'χει!!!

Πλάκα κάνω!
θα είμαι όσο το δυνατόν πιο καλή κι ευγενική μπορώ...και βλέπουμε!
Thanx παίδες!!

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Δεν έχω εμπειρία απ το θέμα αλλά νομίζω ότι αν έχουμε ανοιχτό μυαλό την βρίσκουμε την άκρη…

Γκρινιάρης είπε...

Θα συμφωνήσω (αν και δε μου πέφτει λόγος δηλαδή), κι αυτή θα έχει άγχος. Όσο για την ήδη σχηματισμένη εικόνα που έχεις στο μυαλό σου, την απάντηση την έχεις δώσει η ίδια:
[...]πληροφορίες, οι οποίες όμως στην πλειονότητά τους είχαν προκύψει από στιγμές όπου εκείνος ήταν στεναχωρημένος ή προβληματισμένος με την εν λόγω κυρία.[...]

Φαντάζομαι (δεν ξέρω) οτι θα είναι περίεργα για σένα. Αφού όμως αγαπάς τον πατέρα σου, καλό είναι να κρίνεις με κριτήριο τη δική του ευτυχία.

Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να ζούσε ο μακαρίτης ο πατέρας μου και ας είχα τους ίδιους προβληματισμούς.

Blogaki είπε...

@barouak
Μυαλό ακούω..άκρη ακούω..όλο άγνωστες λέξεις μου είσαι σήμερα..!:p
@γκρινιάρης
Επειδή τον αγαπάω μ'εχει πιάσει άγχος..μη τυχόν και μου κακοπέσει το σκασμένο!
@mikroasteios
Στεναχωρήθηκα λιγάκι με το σχόλιό σου. Έχεις δίκιο όμως, είμαι τυχερή που τους έχω και τους δύο κοντά μου!
Την καλημέρα μου σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

Diavasa to keimeno kathos epsaxna na vro sites pou tha me voithousan na eimai kali "stepmother". Ego eimai apo tin alli plevra, pou leme, eimai "i alli" i "afti" i "i kakia". Giati oloi nomizoun oti an eisai "stepmother" eisai aftomatos kai kakia i periergi i kati stravo exeis i telos panton prepei na apodeikseis se olous oti den eisai elefantas, se OLOUS omos: ston sintrofo sou (kai patera) oti tha agapas to paidi tou kai oti tha prospathiseis na eisai kali & ypomonetiki kai na skefteis ta provlimata tou, sto paidi oti den tha tou pareis to patera oute tha ton apomakrineis oute tha vazeis logia enantion tou (tou paidiou) oute oti tha ton kaneis dystixismeno, oute tha dimiourgiseis perissotera provlimata apo afta pou idi traviksan oloi (pateras, mitera kai paidi, logo tou diazygiou), stous filous oti tha ta katafereis me to paidi kai me ton patera kai oti tha dimoiurgisete kales sxeseis metaksi sas, stin proin syzygo kai mitera (stin periptosi pou einai normal atomo kai oxi pshyco opos einai stin diki mou periptosi) oti den tha dimiourgiseis erides, oti tha frontizeis to paidi tis kai oti den tha eisai kaki epirroi, oti den tha apomakryneis ton patera apo to paidi tou gia na tou fas ta lefta klp.klp.klp. Genikos, i katastasi einai apo tis pio dyskoles pou yparxoun stis anthropines sxeseis kai pistevo oti o diskoloteros rolos einai tis neas syntrofou giati prepei na prospathisei gia PARA polla pragmata, efoson vevaia einai anthropos sostos kai sovaros. Yparxoun xiliades sites sto internet, kyrios amerikanika, pou exoun simvoules gia aftes tis periptoseis. Borei na se voithisoun na katalaveis kapoia pragmata. Alla epeidi ego exo zisei tin idia katastasi apo tin kali kai apo tin anapodi tha sou po to eksis: sigoura den einai efxaristo na gnorizeis ti nea syntrofo tou patera (i tis miteras sou) giati, endomixa (kai asyneidita) pisteveis oti xaneis kapoia kektimena: tin ameristi prosoxi tou goniou sou kai to oti esy eisai to no. 1. Kapoios allos bainei sto skiniko, o opoios pairnei "makria" ton gonio sou. Einai aftomati anthropini antidrasi afto, den allazei me tipota (edo afto simvainei akomi kai otan se kinigaei kapoios pou den theleis, otan ksafnika vrei allo endiaferon! Akomi kai na min sou aresei o sygkekrimenos, sou kakofainetai pou strefei allou to vlema tou). En pasei periptosei, na thimasai ta eksis: i thesi sou stin kardia kai sto myalo tou patera sou den allazei pote kai gia kanenan logo. Se kathe periptosi o pateras sou ektos apo pateras einai kai antras kai exei kai zoi pou se kathe periptosi prepei na zisei oso kalytera borei. An einai aftos eftixismenos, tha prepei na ypostirikseis tis epiloges tou opos tha itheles na kanei ki aftos an dialeges na pantrefteis kapoion pou den tou arese kai den ton enekrine. Kai na ksereis episis oti eisai poly tyxeri pou exeis mia mama pou einai sostos anthropos, opos fainetai, kai pou exei sosti (oso borei) kai politismeni sxesi me ton patera sou kai me sena. Gia skepsou na eixes na antimetopiseis mia mitera pou tha evrize synexeia ton patera sou kai tin syntrofo tou kai tha tous stolize nyxthimeron me ta "kalytera" kai tha sou elege synexeia oti profanos o pateras sou den se agapaei giati gyrnaei me gomenes kai pout...es (ki as itan mono mia makroxronia kai sovari sxesi) pou tha tou fane ta lefta kai tha se afisei esena resti! Afta ta travao ego (o antra mou kai pateras fysika) kai to kaimeno to paidaki (einai 12 eton)... Gi' afto sou leo, eisai poly tyxeri pou kapoia pragmata einai efkola kai politismena kai oi goneis sou einai sostoi kai logikoi anthropoi. Dystyxos i eftyxos, oi sxeseis kai oi zoes ton anthropon exoun allaksei pleon kai den yparxoun pleon oi "eftixismenes" oikogeneies (akomi kai aftoi pou den exoun xorisei borei na min einai eftixismenoi kai na menoun mazi gia allous logous kai afto einai poly xeirotero!). Prepei na exoume ta muala mas anoixta kai na min fovomaste to neo (se kathe periptosi oxi mono stin sygkekrimeni). Kai to pio simantiko einai na eimaste kala kai na eimaste me anthropous pou mas kanoun eftixismenous. Elpizo na se voithisan ta parapano... Good luck se kathe periptosi...